Виїзд на змагання узгоджувати з організаторами.
„Погоджено”
міський голова Трускавця
_______________Р. Козир.
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення 1-го ветеранського турніру „Нафтуся”
з настільного тенісу в місті Трускавець.
1. Мета та завдання.
1.1. Популяризація настільного тенісу.
1.2. Вдосконалення спортивної майстерності.
1.3. Налагодження дружніх стосунків між спортсменами України.
1.4. Промоція курорту Трускавець.
2. Керівництво проведення змагань.
2.1. Координація підготовки та проведення турніру здійснюється відділом у справах сім’ї, молоді та спорту Трускавецької міської ради.
2.2. Організація та проведення змагань покладається на громадське об’єднання „Черемшина”.
2.3. Безпосерднє керівництво змаганнями здійснює суддівська колегія.
3. Термін та місце проведення.
3.1 Змагання відбуватимуться 21-22 червня 2014 року в місті Трускавець Львівської області (вул. Стебницька, 98 – в приміщенні спортзалів ЗСШ №3. Проїзд від залізничного вокзалу маршрутним таксі №2 до Стебницького кільця і далі до200 м до ЗСШ №3. Проїзд від автовокзалу – маршрутним таксі №3 до міської лікарні і далі до 50 м до ЗСШ№3 або маршрутним таксі №2 до Стебницького кільця і далі до200 м до ЗСШ №3. Вартість проїзду в маршрутних таксі – 2.50 грн.).
21 червня будуть проводитись особисті змагання в групах у всіх вікових категоріях.
22 червня будуть проводитись фінальні змагання в усіх вікових категоріях.
3.2. Початок змагань о 10 30 год.
4. Учасники змагань.
4.1. Реєстрація учасників змагань – 21.06.2014 р. – до 9.00.
4.2. Відкриття змагань - 21.06.2014 р. о 10.00.
4.3. Змагання проводитимуться в наступних категоріях:
- 21.06.2014 р. – чоловіки 30 – 39 років (групи), початок змагань в 11.00;
- 21.06.2014 р. – жінки 30 років і старші, початок змагань в 11.00;
- 21.06.2014 р. – чоловіки 40 – 49 років (групи), початок змагань в 10.30;
- 21.06.2014 р. – чоловіки 50 – 59 років (групи), початок змагань в 10.30;
- 21.06.2014 р. – чоловіки 60 – 64 років (групи), початок змагань в 10.30;
- 21.06.2014 р. - чоловіки 65 років і старші початок змагань в 11.00.
- 22.06.2014 р. – чоловіки 30 – 39 років (фінал), початок змагань в 10.30;
- 22.06.2014 р. – жінки 30 років і старші (продовження), початок змагань в
11.00;
- 22.06.2014 р. – чоловіки 40 – 49 років (фінал), початок змагань в 10.30;
- 22.06.2014 р. – чоловіки 50 – 59 років (фінал), початок змагань в 10.30;
- 22.06.2014 р. – чоловіки 60 – 64 років (фінал), початок змагань в 10.30;
- 22.06.2014 р. - чоловіки 65 років і старші (продовження) початок змагань
в 11.00.
Учасники змагань повинні мати при собі паспорт.
5. Система проведення змагань.
5.1. Систему проведення змагань визначає Головна суддівська колегія згідно поданих заявок.
6. Інвентар.
6.1. Змагання проводяться на 8 столах TIBHAR SMASH – 25R. Інвентар і форма учасників повинні відповідати чинним правилам змагань.
7. Витрати.
7.1. Витрати на відрядження спортсменів проводяться за рахунок організацій, що відряджають.
7.2. Витрати на оренду , нагородження, оплату роботи суддівської колегії і суддів, придбання кубків та медалей – за рахунок спонсорських надходжень та благодійних внесків.
7.3. Кожен учасник сплачує 50 грн. в якості благодійного внеску для участі в змаганнях.
7.4. Вартість проїзду в маршрутних таксі по місту – 2.50 грн. Вартість проїз-ду в таксі – 20-25 грн.
7.5. Орієнтовна вартість проживання в квартирі – 40-50 грн. з 1 чол., в готелі - 50-100 грн. з 1 чол. Заявки на поселення подавати за чотири дні до початку змагань. Відповідальний за поселення учасників – Варламов Юрій Микола-йович – тел. - 0501485355; - 0973059458.
8. Нагородження.
8.1. Переможці та призери змагань нагороджуються медалями, грамотами та грошовими преміями.
9. Заявки.
9.1. Заявки для участі в змаганнях подаються до 22.00 20.06.2014 р. координатору змагань Витрикушу Юрію Юліановичу електронною поштою vytrykush.yurii@list.ru або по телефону – 0994144984; - 0964135027; - 0630543952 або на факс – (03247)69538.
Дане положення є офіційним викликом на змагання.
|